جستجو کردن

قیمت و خرید سطل پلاستیکی شفاف بزرگ + فروش ارزان

سطل پلاستیکی شفاف بزرگ کاربردهای بسیاری در آشپزخانه‌ های ما دارد، این سطح به دلیل پلاستیکی بودن آن، عمر مفید بالایی دارد به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

سطل پلاستیکی شفاف بزرگ

سطل پلاستیکی شفاف بزرگ

همه ما می دانیم که امروزه انواع ظروف از جمله ظروف پلاستیکی بسیاری تولید می شود، ظروف و لوازم پلاستیکی جزء جدا نشدنی از زندگی ما می باشند.

همه مردم در خانه ها و آشپزخانه های خود انواعی از این ظرف را دارند، سطل پلاستیکی شفاف بزرگ نیز یکی از این ظروف می باشد.

وجود این نوع سطل در هر خانه ای ضروری است چرا که این سطل نه تنها در آشپزخانه کاربرد دارد بلکه برای موارد دیگر نیز می توان از آن استفاده کرد.

همانطور که از نام این سطل پیداست جنس آن از پلاستیک بوده و نوع پلاستیک آن نیز شفاف است، بزرگی سایز آن باعث شده که سطل بسیار جادار باشد.

مشخصات سطل پلاستیکی شفاف بزرگ

مشخصات سطل پلاستیکی شفاف بزرگ

اگر بخواهیم راجع به مشخصات سطل پلاستیکی شفاف بزرگ بگوییم می توانیم به اندازه آن اشاره کنیم، همانطور که از نام این محصول پیداست اندازه آن بزرگ می‌باشد.

دومین مورد نیز شفافیت آن است، این سطل شفاف بوده و به راحتی می توان درون آن را مشاهده کرد همین امر استفاده از آن را راحت کرده است.

همانطور که می دانید جنس این محصول از پلاستیک می باشد، پلاستیک یک ماده ای است که رطوبت در آن نفوذ نمی کند پس این محصول نیز نفوذ ناپذیر می باشد.

در بعضی از این سطل ها دستگیره دیده می شود، وجود این دستگیره ها موجب جابجایی راحت سطل بوده و حمل آن را راحت کرده است.

خرید سطل پلاستیکی شفاف بزرگ

خرید سطل پلاستیکی شفاف بزرگ

ما در اینجا نکات خرید سطل پلاستیکی شفاف بزرگ را جمع آوری کرده ایم تا شما خرید راحت تری را تجربه کنید.

این سطل هم در نوع ساده و هم طرح دار وجود دارد و قالب آن ممکن است گرد، مربع یا حتی چند ضلعی باشد که شما با توجه به سلیقه خود می توانید آن را انتخاب کنید.

بهتر است که هنگام خرید سطل پلاستیکی شفاف بزرگ نوع دستگیره دار آن را انتخاب کنید تا هنگام جابجایی به مشکل بر نخورید.

زمانی که به خرید آن اقدام می کنید حتماً از ضخامت آن مطمئن شوید و سطلی را انتخاب کنید که از مواد اولیه با کیفیت تولید شده باشد.

یکی از مواردی که کیفیت را مشخص می کند، وجود علامت سیب سلامت بر روی آن می باشد زیرا وجود این علامت یعنی از مواد مضر در ساخت آن استفاده نشده است.

قیمت سطل پلاستیکی شفاف بزرگ + خرید و فروش

قیمت سطل پلاستیکی شفاف بزرگ + خرید و فروش

حتماً شما متوجه اختلاف قیمت سطل پلاستیکی شفاف بزرگ شده اید، این به دلیل مواردی است که بر قیمت این محصول تاثیر گذاشته اند.

اگر در تولید و ساخت سطل پلاستیکی شفاف بزرگ از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت استفاده شود قیمت سطل بالاتر می‌رود پس کیفیت می تواند قیمت آن را تعیین کند.

مورد دوم نیز مقاومت این مدل سطل می باشد، هرچه سطل انتخابی در برابر گرما و سرما مقاوم باشد و در مجاورت حرارت و یخ زدگی واکنشی نشان ندهد قیمت آن نیز بالاتر می رود زیرا مقاومت محصول نشان از کیفیت آن می باشد.

قیمت سطل پلاستیکی شفاف بزرگ را با توجه به کیفیت آن می توان در حدود ۷۰،۰۰۰ هزار تومان الی ۳۰۰،۰۰۰ تومان مشاهده کرد.

اگر به دنبال یک سطل پلاستیکی شفاف و بزرگ، مقاوم و با کیفیت می باشید با ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره بتوانید آن را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *