جستجو کردن

خرید و قیمت سطل زباله شهرداری پلاستیکی

سطل زباله شهرداری پلاستیکی معمولاً مقاومت بالایی دارد و در مقابل ضربه، خراش‌ و شرایط جوی دوام خوبی دارد و در طولانی‌ مدت قابل استفاده است.

سطل زباله شهرداری پلاستیکی

سطل زباله شهرداری پلاستیکی

سطل‌ زباله شهرداری پلاستیکی به دلیل وزن سبک، قابلیت حمل و نقل آسان به شهرداری‌ ها این را امکان را می‌ دهد تا آن ها را به راحتی جابجا کنند و در مکان های مختلف شهر یا منطقه قرار دهند.

پلاستیک قابلیت شستشو را دارد، بنابراین این سطل‌ ها به راحتی قابل شستشو هستند و می‌ توانند به طور مداوم تمیز نگه داشته شوند.

این محصولات در طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوعی قابل تهیه هستند، این انتخابات متنوع به شهرداری‌ ها این امکان را می‌دهد تا سطل‌ ها را با توجه به نیازهای محلی و طرح‌های شهری تنظیم و ارتقا دهند.

این کالا مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد و این ویژگی به طول عمر محصول کمک می‌ کند و نیاز به تعویض زود هنگام را کاهش می‌ دهد.

مشخصات سطل زباله شهرداری پلاستیکی

مشخصات سطل زباله شهرداری پلاستیکی

مشخصات سطل زباله پلاستیکی شهرداری بسیار متعدد می باشد و ابعاد متفاوتی دارد و این ابعاد نیز بستگی به ظرفیت و نیازهای شهرداری دارد.

این کالا از مواد پلاستیکی مانند پلی‌ اتیلن یا پلاستیک ABS ساخته شده است که این مواد پلاستیکی معمولاً مقاومت بالا در برابر ضربه و شرایط جوی را دارد.

این نوع سطل ها دارای نشانگرها و برچسب‌ هایی هستند که نوع زباله مورد استفاده را نشان می‌ دهند.

این محصولات دارای رنگ های متنوعی می باشد که رنگ‌ ها می‌ توانند برای تفکیک زباله‌ ها و شناسایی سریع‌ تر نوع زباله مورد استفاده قرار بگیرند.

خرید سطل زباله شهرداری پلاستیکی

خرید سطل زباله شهرداری پلاستیکی

هنگام خرید سطل زباله پلاستیکی شهرداری اطمینان حاصل کنید که از جنس پلاستیک مقاوم و با کیفیت ساخته شده است.

برخی از سطل‌ ها دارای درب هستند که می‌ تواند مانع از پخش بوی ناگوار و ورود حشرات به داخل سطل شوند، اگر این ویژگی برای شما مهم است، موقع خرید سطل اطمینان کنید که دارای درب محکم باشد.

در حین خرید این محصول بررسی کنید که سطل های زباله دارای دستگیره‌ ها، چرخ‌ ها یا سایر ویژگی‌ هایی است که حمل و جابجایی آن را آسانتر می کند.

موقع خرید سطل زباله شهرداری توجه کنید که این نوع سطل دارای پایه‌ های محکم و پایدار است تا جلوی لرزش و تکان خوردن در مقابل باد و حرکت زباله‌ ها را بگیرد.

قیمت سطل زباله شهرداری پلاستیکی + خرید و فروش

قیمت سطل زباله شهرداری پلاستیکی + خرید و فروش

قیمت سطل زباله شهرداری پلاستیکی به عوامل مختلفی وابسته می باشد و نوع پلاستیک مورد استفاده و کیفیت ساخت کالا تأثیر قابل توجهی بر قیمت آن دارد.

هزینه‌ های مرتبط با تولید و توزیع سطل‌ های زباله نیز می‌ تواند در قیمت تأثیرگذار باشد که با نوسانات مختلفی همراه است.

ظرفیت این نوع سطل برروی قیمت کالا اثر می گذارد و حتی طراحی ظاهری نیز می‌ تواند قیمت آن را تغییر دهد.

قیمت تقریبی این کالا حدودا 50000 تومان الی 500000 تومان می باشد که با توجه به نوع، ظرفیت سطل متفاوت است.

شما خریداران محترم برای دریافت اطلاعات کامل در مورد محصول می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا برترین نوع سطل شهرداری را تهیه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *