جستجو کردن

قیمت سطل زباله صورتی از تولید به مصرف

سطل زباله صورتی همانطور که از نامش پیداست یک سطل مناسب برای جمع آوری زباله های اطراف می باشد، با کمک این سطل می توان محیطی پاکیزه‌تر داشت.

سطل زباله صورتی

سطل زباله صورتی

سطل زباله ها از قدیم الایام در خانه ها وجود داشت، در زمان های قدیم که انواع سطل های زباله تولید نمی شد افراد با سطل های بزرگ دور ریختنی برای خود سطل زباله درست می کردند.

با پیشرفت تکنولوژی لوازم جدیدی در راستای آسایش بشر تولید شد، از این لوازم می توان به انواع سطل زباله اشاره کرد.

سطل زباله صورتی یک سطل خوشرنگ می باشد که وجود آن در هر مکانی ضروری است، این سطل نه تنها در آشپزخانه بلکه در مکان های اداری، سرویس بهداشتی، حمام و غیره استفاده می شود.

رنگ این سطل مورد علاقه کودکان، علی الخصوص دختر بچه ها می باشد پس از آن می توان در اتاق کودک نیز استفاده کرد.

مشخصات سطل زباله صورتی

مشخصات سطل زباله صورتی

سطل زباله صورتی مثل همه وسایل پلاستیکی دارای مشخصات مخصوص خود می‌باشد، ما در زیر به برخی از این ویژگی ها می پردازیم.

سطل زباله صورتی مدل های مختلفی دارد به همین دلیل در بیشتر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال از آن می توان در کنار کابینت و یا در اتاق کودک و حتی در سرویس بهداشتی و حمام برای جمع آوری انواع زباله استفاده کرد.

یکی از ویژگی های خوبی که این سطل دارد مدل پدالی بودن آن است، وقتی که سطل زباله صورتی دارای پدال باشد درب آن با فشار پا بر روی پدال به راحتی باز می شود و بهداشتی نیز می باشد.

سطل زباله صورتی به دلیل اینکه از پلاستیک مقاوم ساخته شده است دارای استحکام بالایی در برابر ضربه است.

خرید سطل زباله صورتی

خرید سطل زباله صورتی

مواردی وجود دارد که به شما کمک می کند تا سطل زباله صورتی رنگ بهتری را خریداری کنید، ما در زیر به چند نکته اشاره کرده ایم.

قبل از اینکه این سطل را تهیه کنید به مکانی که قرار است سطل در آن جا قرار بگیرد دقت کنید چرا که این سطل دارای سایز کوچک، متوسط و بزرگ می باشد و نوع کوچک آن برای اتاق کودک و متوسط آن برای حمام و سرویس بهداشتی بهتر است.

مورد مهمی که در این نوع سطل حائز اهمیت است مقاومت آن می باشد زیرا بهتر است زمان خرید این محصول نوع ضخیم آن را انتخاب کنید چرا که با کیفیت تر خواهد بود.

خرید سطل زباله ای که درون آن یک سطل دسته دار دیگر وجود داشته باشد بهتر است چرا که این امر جا به جا کردن زباله و خالی کردن آن را راحت می کند و با وجود آن شیرآبه زباله به جایی ریخته نمی شود.

قیمت سطل زباله صورتی + خرید و فروش

قیمت سطل زباله صورتی + خرید و فروش

زمانی که به یک فروشگاهی مراجعه می کنیم سطل زباله های صورتی رنگ گوناگونی را با طرح های مختلف می بینیم، موارد زیادی موجب شده که این نوسان قیمت شکل بگیرد.

هر وسیله ای ممکن است در کیفیت های مختلف وجود داشته باشد، این مطلب راجع به سطل زباله صورتی نیز صدق می کند به این صورت که هرچه کیفیت سطل بالاتر باشد باید بهای بیشتری بابت آن پرداخته شود.

از موارد دیگر نیز می توان به اندازه سطل انتخابی اشاره کنیم، بدیهی است که هرچه سطل زباله صورتی بزرگتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود.

قیمت سطل زباله صورتی را با توجه به کیفیت و اندازه می توان چیزی حدود ۶۰،۰۰۰ هزار تومان الی ۲۹۰،۰۰۰ هزار تومان در نظر داشت.

اگر شما نیز به دنبال یک سطل زباله با کیفیت و صورتی رنگ می باشید با ما تماس بگیرید تا با انتخاب سطل مورد نظر آن را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *