جستجو کردن

خرید و قیمت سطل آشغال پلاستیکی ارزان

سطل آشغال پلاستیکی ارزان را می توان برای جمع آوری انواع زباله های موجود در محیط همچون زباله های خانگی و صنعتی به کار برد.

سطل آشغال پلاستیکی ارزان

سطل آشغال پلاستیکی ارزان

امروزه به نسبت گذشته با توجه به پیشرفت صنعتی تولید زباله های مختلف به نسبت چشمگیری دچار افزایش شده است به همین خاطر دفع و جمع آوری آن به روش اصولی مسئله ای بسیار مهم می باشد.

یکی از راحت ترین و بهترین وسایلی که می توان برای جمع آوری زباله ها استفاده کرد همان سطل آشغال می باشد که در سطح کشور در حجم زیادی در حال تولید است.

در میان سطل آشغالهایی که درون بازار به فروش می رسد محصولات پلاستیکی متقاضی و خواهان بسیار بیشتری را به خود جذب کرده است.

این نوع سطل آشغال را می توانید در تمامی مکانهای عمومی و غیر عمومی به کار برید و از این نظر هیچ محدودیتی ندارد.

مشخصات سطل آشغال پلاستیکی ارزان

مشخصات سطل آشغال پلاستیکی ارزان

انواع سطل آشغالی که از جنس پلاستیک بوده دارای مشخصاتی به شرح زیر است.

  • با توجه به اینکه ماده تشکیل دهنده آن که همان پلاستیک بوده وزن بسیار کم و سبکی دارد محصولی که تولید می شود نیز کم حجم است و به راحتی جابجا می شود.
  • این محصول به انواع متعددی همچون ساده، پدال دار، دارای درب، بدون درب و غیره تقسیم بندی می شود که هر کدام از آنها را می توان در محل خاصی استفاده کرد.
  • پلاستیکی که برای ساخت این سطل استفاده کرده اند نه تنها در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده بلکه در مقابل رطوبت نیز از خود مقاومت نشان می دهد.
  • ساختار آن به گونه ای است که پس از قرار دادن آشغال درون آن از انتشار بوی بد زباله در محیط جلوگیری می‌ کند.

خرید سطل آشغال پلاستیکی ارزان

خرید سطل آشغال پلاستیکی ارزان

در زمان خرید سطل آشغال پلاستیکی ارزان به مهمترین مسئله ای که باید توجه کنید همان ابعاد سطل است چون برای محیطهای بزرگ استفاده از سطلهایی که ابعاد آن بیشتر بوده لازم و حیاتی می باشد.

در نظر گرفتن مشخصات سطل آشغال پلاستیکی که همان میزان مقاومت، وجود و یا عدم وجود پدال بر روی آن، دارای درب و بدون درب بودن سطل آشغال بوده از اهمیت بالایی برخودار است.

در برخی از انواع سطل آشغال بزرگ چرخ نیز وجود دارد که به راحتی می توان آشغالها را به مکانی که می خواهید منتقل کنید به هنگام خرید این موضوع را نیز بررسی نمایید.

قیمت سطل آشغال پلاستیکی ارزان + خرید و فروش

قیمت سطل آشغال پلاستیکی ارزان + خرید و فروش

قیمت سطل آشغال پلاستیکی ارزان در بازار به مهمترین عاملی که بستگی دارد همان ابعاد آن است چون برای ساخت انواع سطل آشغال بزرگ هزینه های بیشتری نیازمند بوده و قیمت آن افزایش می یابد.

انواع سطل آشغال که امکانات بیشتری بر روی آن قرار دارد همچون آنهایی که پدال و چرخ بر روی آن تعبیه شده است را با نرخ بیشتری قیمت گذاری می کنند.

می توان سطلهای مختلف آشغال با کیفیتهای گوناگون را با قیمتی میان 40000 تا 500000 تومان تهیه نمود.‌

سایت ما در زمینه فروش انواع سطل آشغال با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بازار در حال فعالیت است که برای خرید از این مجموعه تنها کافیست با مشاوران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *