جستجو کردن

خرید و قیمت سطل زباله پلاستیکی پدالی

سطل زباله پلاستیکی پدالی به دلایل اینکه با استفاده از نیروی وارده از طرف پا باز و بسته می شود از نظر بهداشتی بهتر است.

سطل زباله پلاستیکی پدالی

سطل زباله پلاستیکی پدالی

همانطور که می دانید برای تمیز بودن محیط منزل، مکانهای عمومی، رستورانها و غیره یکی از مهمترین وسایلی که وجود آن نیاز است همان سطل زباله می باشد.

سطل زباله در جنسهای متعدد و با اشکال گوناگون تولید شده که یکی از بهترین رقمهای آن محصولاتی بوده که از جنس پلاستیک و دارای پدال است.

استفاده از این نوع سطل زباله مخصوصا در مکانهایی همچون بیمارستان، مراکز بهداشتی و درمانی و درمانگاه ها که احتمال انتقال میکروب از طریق تماس سطل زباله با دست زیاد است حیاتی می باشد.

این نوع سطل زباله توسط شرکتهای ایرانی بسیار زیادی در حال تولید است و به همین خاطر از نظر کیفیتی در سطحهای مختلفی قرار دارد.

مشخصات سطل زباله پلاستیکی پدالی

مشخصات سطل زباله پلاستیکی پدالی

انواع سطل زباله پلاستیکی که حاوی پدال بوده از نظر مقاومتی بی نظیر است به همین دلیل حتی در سطح شهر نیز از این محصول استفاده بی شماری می شود.

ضربه های بسیار شدید و همچنین سرد و گرم شدن هوا که بسیاری از وسایل را خراب می کند نیز هیچ تاثیری را بر روی کیفیت این محصول نمی گذارد.

از نظر وزنی این نوع سطل آشغال بسیار سبک است و با توجه به این امر حتی در زمانی که درون آن آشغال وجود داشته باشد نیز به راحتی می توان آن را جابجا نمود.

استفاده از این نوع سطل آشغال بسیار آسان تر از محصولاتی بوده که بر روی آن پدال وجود ندارد.

خرید سطل زباله پلاستیکی پدالی

خرید سطل زباله پلاستیکی پدالی

به هنگام خرید سطل زباله پلاستیکی پدالی توجه کنید که این محصول رنگهای متفاوتی دارد و هر کدام از رنگهای آن نیز برای انداختن آشغال خاصی استفاده می شود.

به صورت رایج در بیمارستانها سطل زباله زرد برای ریختن زباله های عفونی همچون پانسمانهای خونی، سطل زباله آبی برای انداختن زباله های غیر عفونی همچون کاغذ دارای کاربرد است.

با توجه به موقعیتی که می‌ خواهید این سطل زباله را قرار دهید بهترین اندازه را انتخاب کنید برای مثال در مکانهایی همچون رستوران استفاده از سطلهای کوچک مناسب نیست.

از جنس متریال و پلاستیکی که برای ساخت سطل زباله استفاده کرده اند نیز اطلاعات کاملی را بدست آورید.

قیمت سطل زباله پلاستیکی پدالی + خرید و فروش

قیمت سطل زباله پلاستیکی پدالی + خرید و فروش

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت سطل زباله پلاستیکی پدالی، جنس و نوع پدالی است که بر روی آن قرار دارد برای مثال در صورتی که پدال از جنس فلز و استیل باشد قیمت آن بیشتر است.

برندی که تولید کننده سطل پلاستیکی بوده، نوع متریال سازنده سطل، ابعاد و اندازه آن نیز از مواردی هستند که بر روی قیمت تاثیر می گذارد.

به صورت کلی می توان گفت انواع سطل زباله خانگی و صنعتی پلاستیکی پدال دار را با قیمت 150000 تا 750000 تومان تهیه کرد.

برای اینکه سفارش انواع سطل زباله پلاستیکی دارای پدال در سایزهای متنوع را انجام دهید بهترین کار برای انجام دادن این بوده که با مشاوران ما به صورت تلفنی مشورت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *