جستجو کردن

بهترین سطل جابرنجی پلاستیکی + قیمت خرید عالی

درون سطل جابرنجی پلاستیکی می توانید با خیالی راحت برنجهای خود را ریخته و خیالتان از بابت حشره و شپشک گرفتن آن راحت باشد.

سطل جابرنجی پلاستیکی

سطل جابرنجی پلاستیکی

همانطور که می دانید برای نگهداری برنج سطلهای متعددی از جنس فلز، پلاستیک، استیل و غیره وجود دارد.

بسیاری از مشتریان در میان موارد گفته شده سطلهای پلاستیکی را انتخاب می کنند و این محصول به خاطر مزایای آن شهرت بسیار زیادی در میان مشتریان عمده کسب کرده است.

قسمتهای داخلی و بیرونی این نوع سطل را به گونه ای طراحی کرده اند که هیچگونه گردوغبار، آلودگی و کثیفی به درون آن وارد نشود.

از طرفی دیگر برداشتن برنج از کیسه کار سختی بوده و مخصوصا در زمانی که برنج تازه باشد عطر و بوی آن کم می شود که با استفاده از سطل جا برنجی می توان این مشکل را حل کرد.

مشخصات سطل جابرنجی پلاستیکی

مشخصات سطل جابرنجی پلاستیکی

انواع سطل جابرنجی از جنس پلاستیک علاوه بر اینکه نمای بسیار زیبا و شیک داشته بلکه از نظر مقاومتی نیز بسیار خوب است.

این نوع سطل در برابر رطوبت نیز خراب نمی شود و حتی می توانید در مواقعی که احساس می کنید کثیف شده است به راحتی آن را با استفاده آب و حتی مواد شوینده شسشتو دهید.

از رنگهای با کیفیتی برای ساخت این سطل استفاده کرده اند به همین دلیل مدلهای رنگی آن به مرور زمان کیفیت خود را از دست نمی دهند.

در صورتی که مواد اسیدی، شیمیایی، قلیایی و غیره بر روی سطل بریزد نگران خوردگی و خراب شدن سطل نشوید چون در برابر این ترکیبات نیز مقاوم می باشد.

خرید سطل جابرنجی پلاستیکی

خرید سطل جابرنجی پلاستیکی

هر کدام از برندهای تولید کننده سطل جابرنجی محصولات خود را با مواد اولیه متفاوتی ساخته اند به همین دلیل شناسایی برند معتبر که از مواد درجه یک استفاده کرده به هنگام خرید مهم است.

سطل جابرنجی در سایزهای مختلفی همچون 5 کیلویی، 10 کیلویی و غیره تولید شده است که توجه به سایز و انتخاب محصولی مناسب با برنجی که در اختیار دارید ضرورت دارد.

درون برخی از انواع سطل جا پیمانه ای نیز وجود دارد و بعضی دیگر فاقد جا پیمانه ای هستند که این مسئله نیز باید در زمان خرید بررسی شود.

اگر هماهنگی و ست بودن وسایل آشپزخانه برایتان اهمیت دارد متناسب با سایر لوازم پلاستیکی موجود رنگ و طرح مناسب را انتخاب کنید.

قیمت سطل جابرنجی پلاستیکی + خرید و فروش

قیمت سطل جابرنجی پلاستیکی + خرید و فروش

هر چند که قیمت سطل جابرنجی پلاستیکی به نسبت سایر جنسهای دیگر ارزان و مناسب تر بوده اما تحت تاثیر موارد متعددی نرخ آن تغییر می کند.

ابعاد سطل جابرنجی، مدل و طرحی که روی آن وجود داشته، میزان ضخامت آن، برند تولید کننده و موادی که برای ساخت استفاده کرده است و حتی قیمت دلار نیز بر روی نرخ این محصول اثر می گذارد.

هر کدام از انواع سطل جابرنجی را می توان در بازه قیمتی 110000 تا 250000 تومان خریداری کرد.

مجموعه ما نیز بهترین و درجه یک ترین سطلهای جابرنجی را به مشتریان تحویل می دهند که از طریق ارتباط با بخش فروش می توانید در خصوص خرید و سفارش انواع جابرنجی اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *