جستجو کردن

خرید سطل برنج پلاستیکی بزرگ با قیمت استثنایی

سطل برنج پلاستیکی بزرگ ابزاری است برای نگهداری طولانی مدت برنج به منظور جلو گیری از نفوذ هرگونه حشره به داخل آن استفاده می‌شود.

سطل برنج پلاستیکی بزرگ

سطل برنج پلاستیکی بزرگ

ابزار و وسایل پلاستیکی از بهترین و کار آمد ترین وسایل آشپزخانه محسوب می شوند چرا که حمل آن ها بسیار راحت است و همچنین بخاطر داشتن سایز بندی های مختلف استفاده از آن ها بصرفه می باشد.

سطل برنج پلاستیکی یکی از همان وسایلی است که هر خانم کدبانویی باید در منزل خود داشته باشد، این محصول در برند های مختلف و کیفیت متفاوت تولید می شود که بصورت درب دار و بدون درب به بازار عرضه می گردد.

در نظر داشته باشید که این محصول در کیفیت بالا از بهترین مواد درجه یک تولید می شود و همچنین جنس آن از پلاستیک با کیفیت می باشد.

مشخصات سطل برنج پلاستیکی بزرگ

مشخصات سطل برنج پلاستیکی بزرگ

ویژگی ها و خصوصیات سطل برنج بزرگ این است که می توان یک بسته ده کیلویی برنج را به راحتی در آن جای داد و در جای مناسب قرار داد بدون اینکه نگران باشید که برنج دچار نم و یا رطوبت بشود‌.

در واقع این محصول بخاطر داشتن درب مخصوص و استانداردش فضای امنی برای برنج و محتویات داخل آن فراهم می کند، همچنین از ورود حشرات به داخل سطل جلوگیری می نماید.

جنس این محصول به گونه ای است که در اثر فشار و یا ضربه آسیب نمی بیند و به راحتی شکسته نمی شود.

این سطل ها در رنگ های متفاوت تولید می شود و می توان نه تنها به عنوان نگهدارند برنج، بلکه برای نگهداری مواد دیگر مانند حبوبات و یا قند نیز استفاده می گردد.

خرید سطل برنج پلاستیکی بزرگ

خرید سطل برنج پلاستیکی بزرگ

خرید سطل برنج پلاستیکی بزرگ با در نظر گرفتن چند مورد بسیار راحت و لذت‌بخش است، برای خرید این محصول ابتدا توجه کنید که یک مارک معتبر و مناسب را انتخاب کنید، زیرا مارک معتبر درصد خطای کمتری دارد.

اگر قصد خرید این محصول را دارید حتما به جنس و کیفیت آن توجه کنید چرا که انتخاب جنس بی کیفیت موجب می شود که در آینده نه چندان دور مجبور شوید برای خرید این محصول مجددا هزینه کنید.

در هنگام خرید حتما به ظاهر آن دقت کنید و توجه داشته باشید که دارای ظاهری سالم و مناسب باشد.

این محصول در طرح و رنگ بندی متنوعی تولید می شود، توجه کنید که طبق سلیقه و دیزاین منزلتان رنگ مناسب انتخاب کنید.

قیمت سطل برنج پلاستیکی بزرگ + خرید و فروش

قیمت سطل برنج پلاستیکی بزرگ + خرید و فروش

قیمت سطل برنج پلاستیکی بزرگ، تقریبا از ۱۵۰ هزار تومان تا ۲۵۰ هزار تومان متغییر است و این قیمت بخاطر نوع کیفیت و یا برند آن می باشد.

با توجه به وجود گرانی ها و شرایط بد اقتصادی قیمت تمام محصولات اعم از خارجی و داخلی با افزایش چشمگیر قیمت رو به رو هستند که این گرانی ها بی شک عوامل بسیار زیادی دارد.

از عوامل و دلایلی که می تواند موجب افزایش قیمت محصولات شود می توان به گران شدن قیمت ارز و یا افزایش قیمت دلار اشاره کرد همچنین با افزایش قیمت سوخت، همه محصولات دچار افزایش قیمت می شوند.

همچنین برند، کیفیت، طرح و هزینه های تولید هرکدام به نوعی می تواند در قیمت تمام شده این محصول اثر داشته باشند.

اینک برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های ثبت شده با نمایندگان ما در واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *