جستجو کردن

خرید و قیمت انواع سطل زباله توری پلاستیکی

سطل زباله توری پلاستیکی یکی دیگر از انواع این محصولات به شمار می رود که عمدتا در اتاق کار و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد.

سطل زباله توری پلاستیکی

سطل زباله توری پلاستیکی

لازم به ذکر است که امروزه برخی از شرکت های تولید کننده محصولات پلاستیکی نمونه های جدیدی را برای رفع نیاز مشتریان به تولید رسانده اند که سطل زباله توری یکی از آن ها می باشد.

محصول مورد نظر بیشتر برای دفع کاغذ، دستمال کاغذی و به طور کلی زباله های خشک و بدون رطوبت استفاده می شود ولی با قرار دادن نایلون درون آن می توان زباله های تر را نیز داخل سطل ریخت.

این مدل سطل ها جای بسیار کمی را اشغال می کنند و از هر لحاظ عالی هستند پس می توان در محل کار یا حتی اتاق کار منزل خود آن ها را به کار گرفت.

مشخصات سطل زباله توری پلاستیکی

مشخصات سطل زباله توری پلاستیکی

یکی از مشخصه های مهم سطل زباله از نوع توری پلاستیکی وزن سبک آن می باشد که این مورد باعث شده تا حمل و جا به جایی آن برای تخلیه زباله ها بسیار راحت و بدون دردسر باشد.

ویژگی بعدی این محصول رنگ بندی های گوناگون آن می باشد که باعث شده تا هر فردی بتواند بدون دغدغه فکری و مطابق با علاقه و نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب نماید.

دیگر مشخصه سطل های توری مخصوص زباله شکل ظاهری و مدل های گوناگون آن ها می باشد که به صورت گرد و مربع در اندازه های مختلف موجود هستند.

خرید سطل زباله توری پلاستیکی

خرید سطل زباله توری پلاستیکی

حین خرید سطل زباله توری پلاستیکی بهتر است به چند مورد جزئی ولی مهم دقت داشته باشید که در ادامه برخی از آن ها خدمت شما توضیح خواهیم داد.

  • از جنس درجه یک و میزان کیفیت محصول اطمینان خاطر حاصل نمایید زیرا اگر سطل مرغوب نباشد به سرعت دچار آسیب و مشکل می شود.
  • نمونه ای را انتخاب کنید که از لحاظ رنگ، ابعاد و مدل مطابق خواسته شما باشد زیرا در این صورت از دیدن محصول خریداری شده لذت خواهید برد.
  • سعی کنید سطل های توری را از فروشندگان معتبر و به طور مستقیم خریداری کنید و حتما از راهنمایی افراد باتجربه بهره ببرید.

قیمت سطل زباله توری پلاستیکی + خرید و فروش

قیمت سطل زباله توری پلاستیکی + خرید و فروش

همانطور که می دانید المان های زیادی بر قیمت سطل زباله توری پلاستیکی اثر می گذارند ولی مهم ترین آن ها نوسانات نرخ ارز، مخارج لازم برای تولید و جو اقتصادی کشور می باشد.

اخیرا با توجه به شرایط گفته شده و لحاظ کردن تمامی آن ها نرخ ۶۵ هزار تومان الی ۱۴۰ هزار تومان برای انواع این سطل ها تعیین و ابلاغ گشته است.

خریداران محترم در هر جایی از کشور که حضور دارند می توانند از طریق مجموعه ما وارد عمل شده و پس از گذراندن مراحل مورد نیاز خرید خود را به انجام برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *