جستجو کردن

قیمت خرید سطل پلاستیکی حبوبات + مشخصات، عمده ارزان

سطل پلاستیکی حبوبات وسیله ای برای نگهداری حبوبات مختلف مانند لوبیا، نخود است که در اندازه و حجم های گوناگونی موجود می باشد.

سطل پلاستیکی حبوبات

سطل پلاستیکی حبوبات

امروزه برای نگهداری و مراقبلت از خوراکی های مختلف مانند حبوبات از سطل های مختلفی استفاده می شود که یکی از کاربردی ترین آن، سطل پلاستیکی حبوبات می باشد.

این نوع سطل ها از پلاستیک های فشرده و سخت تولید شده اند به همین دلیل مقاوم تخوبی در برابر ضربه و فشار دارند و در هر شرایطی از حبوبات مراقبت می کند.

به جرات می توان گفت که وسایل پلاستیکی از نوآوری های مهم و اختراعات خوب بشر است که در تمامی زمینه ها کاربردهای خوبی دارد.

استفاده از سطل های مورد نظر باعث می شود تا جوابگوی تمامی نیازهای افراد باشد.

مشخصات سطل پلاستیکی حبوبات

مشخصات سطل پلاستیکی حبوبات

مشخصات سطل پلاستیکی حبوبات بسیار فراوان است و حال ما می‌ خواهیم به چند ویژگی مهم آن اشاره کنیم تا آگاهی شما در این زمینه بیشتر شود.

  1. اولین ویژگی سطل حبوبات سبک وزن بودن آن است که به راحتی قابلیت حمل را از مکانی به مکان دیگر دارد و می توان در هر مکانی از آن استفاده کنید.
  2. ویژگی دوم آن اندازه مناسب است که به راحتی در هر گوشه و کناری جای می گیرد و فضای آنچنانی را اشغال نخواهد کرد.
  3. نکته سوم که برای این ویژگی در نظر گرفته شده است جنس پلاستیکی آن است و به دلیل پلی اتیلن استفاده شده در آن موقع شست و شو نیز دچار پوسیدگی نمی شود.
  4. دارای مدل های مختلف استوانه ها، مربعی به صورت درب دار بوده و رنگ های زیبا و جذابی دارد.

خرید سطل پلاستیکی حبوبات

خرید سطل پلاستیکی حبوبات

برای خرید سطل پلاستیکی حبوبات شما باید به نکات بسیار مهم و اصولی توجه کنید تا با توجه به این نکات بتوانید یک سطل مقاوم را سفارش بدهید.

اولین و مهمترین نکته که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید درجه کیفیت سطل ها می باشد.

از آنجایی که این محصولات پلاستیکی درب دار دارای دوام و طول عمر زیادی اند پس باید نسبت به مرغوبیت آن مطمئن شوید.

نکته دومی که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید ابعاد و اندازه های گوناگون سطل حبوبات می باشد.

سعی کنید بر اساس نیاز خود و مقدار حبوباتی که در اختیار دارید این سطل را در سایزبندی های گوناگون تهیه کنید.

قیمت سطل پلاستیکی حبوبات + خرید و فروش

قیمت سطل پلاستیکی حبوبات + خرید و فروش

قیمت سطل پلاستیکی حبوبات در حال حاضر با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد کاملاً متغیر بوده و هیچ قیمت ثابتی برای این محصولات پلاستیکی در نظر گرفته نشده است.

حدود قیمت این محصولات در تعداد 3 تا 5 عددی از 110.000 هزار تومان تا 360.000 هزار تومان کاملاً متفاوت است و بسته به جنس، اندازه و ابعاد می تواند نرخ های مختلفی داشته باشد.

هر اندازه تعداد سطل های مورد نظر بیشتر و ابعاد آن نیز بزرگ تر باشد، قطعا باید بهای بیشتری برای تهیه آن ها پرداخت نمایید.

شماره ای که ما در این سایت درج کرده ایم می تواند پل ارتباطی باشد تا به راحتی با واحد فروش سطل پلاستیکی ارتباط برقرار کرده و محصول خود را سفارش بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *