جستجو کردن

سطل زباله پلاستیکی شهری | خرید با قیمت ارزان

سطل زباله پلاستیکی شهری، محیط را از آلودگی ها، شیوع بیماری ها که در اثر جمع شدن زباله وجود دارد نیز حفظ می کند.

سطل زباله پلاستیکی شهری

سطل زباله پلاستیکی شهری

در قدیم برای اینکه زباله ها از بین برود از سطل استفاده نمی کردند و مفهمومی نداشت.

آن ها برای از بین بردن و دفع، زباله ها را در مکان های مخصوص جمع اوری زباله رها کرده و یا دفن میکردند تا توسط محیط نیز تجزیه شوند و از بین بروند.

سطل های زباله پلاستیکی شهری، با قرار گرفتن در اطراف شهر و همینطور محیط های پر رفت و آمد، کاری بسیار واجب برای جلوگیری از آلودگی و کثیف شدن می باشد.

سطل های زباله پلاستیکی شهری دائم توسط ماشین های زباله تخیله شده و به همین دلیل باید بسیار با کیفیت باشند تا آسیبی نبینند.

این محصول به دلیل اینکه دائم مورد شستشو قرار میگیرد، مخصوصا در فصل تابستان، دارای رنگی ثابتی هستند و به گونه ای طراحی شده اند که با شستشوی مدام، دچار شکستگی و یا هر مشکل دیگری نشوند.

این‌محصول به گونه ای طراحی شده که به دلیل این که محفظه آن سریع پر می شود، به آسانی قابل حرکت باشد و زباله ها از داخل آن استخراج شوند.

مشخصات سطل زباله پلاستیکی شهری

مشخصات سطل زباله پلاستیکی شهری

یکی از مشخصات سطل های زباله پلاستیکی شهری این است که این محصولات قطعا از مواد اولیه از جنس پلی اتیلن تهیه شده که بسیار مستحکم است.

یکی از ویژگی های مثبت جنس پلی اتیلن این است که منعطف پذیر بوده و همچنین به راحتی بازیافت می شود و می توان آن را دوباره برای وسیله دیگری استفاده کرد.

سطل زباله پلاستیکی شهری دارای انواع مختلفی از جمله: ساده، پدالی، مخزن دار، چرخ دار، دارای درب، بدون درب، طرح دار در ابعاد متفاوتی تولید می شوند.

از نظر جنس این سطل ها به قدری مستحکم هستند که در برابر اشعه های آفتاب دچار رنگ رفتگی و پوسیدگی نشوند.

همچنین این محصول در رنگ بندی های متفاوتی در بازار وجود دارند.

از این سطل ها برای هر اشیائی معمولا جداگانه در سطح شهر گذاشته می شود، برای مثال سطل مخصوص شیشه ها جدا می باشد، سطل زباله های تر جدا سازی شده، زباله های خشک هم به همین نحو است.

خرید سطل زباله پلاستیکی شهری

خرید سطل زباله پلاستیکی شهری

اگر قصد دارید سطل زباله پلاستیکی شهری خریداری کرده، سعی کنید به صورت عمده و در تعداد بالا تهیه کنید، زیرا در هزینه های آن صرفه جویی می شود و مقرون به صرفه است.

یکی از نکات مهم در خرید این سطل ها نیز ابعاد آن ها می باشد، سعی کنید اندازه آن را با توجه به آن چیزی که مد نظرتان است خریداری کنید.

دقت کنید در زمان خریداری نیز نوع پدال دار آن را انتخاب کنید که استفاده از آن راحت باشد و درب آن به آسانی باز شود.

سعی کنید نوع چرخ دار از این محصول را بخرید، زیرا به راحتی حرکت کرده و روی زمین کشیده شده و نیازی به برداشتن آن از روی زمین نیست.

در زمان خرید به جنس پلاستیک سطل زباله دقت کنید که کاملا با کیفیت و از مواد مرغوب مصرف شده باشد و بوی نامطبوعی مانند بوی پلاستیک کهنه ندهد.

حتما از نوع درب دار این سطل ها خریداری کنید که مانع از پخش شدن بوی زباله و جمع شدن حشرات و آلودگی ها شود.

قیمت سطل زباله پلاستیکی شهری + خرید و فروش

قیمت سطل زباله پلاستیکی شهری + خرید و فروش

قیمت سطل زباله پلاستیکی شهری، به عوامل گوناگونی از جمله ابعاد سطل بستگی خواهد داشت، پس قاعدتا هر چه بزرگتر باشد با افزایش قیمت بیشتری همراه خواهد بود.

فاکتور های بسیار گوناگونی از جمله: برند سطل، ابعاد، سایز، کیفیت، چرخدار بودن یا نبودن، درب دار یا بدون درب و غیره نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت.

همچنین موادی که در ساخت آن ها به کار گرفته شده بسیار در قیمت نقش دارد.

قیمت سطل زباله پلاستیکی شهری در بازه قیمتی ۲۰۰/۰۰۰ تومان الی ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

شما خریداران گرامی میتوانید این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید، کافیست با مشاوران ما در زمینه خرید و فروش مشورت کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *