جستجو کردن

بهترین سطل پلاستیکی فانتزی + قیمت خرید عالی

سطل پلاستیکی فانتزی یک وسیله تحت عنوان سطل پلاستیکی است که با طراحی خاصی تولید می‌شود، این نوع سطل با استفاده از مواد پلاستیکی ساخته میشود.

سطل پلاستیکی فانتزی

سطل پلاستیکی فانتزی

سطل پلاستیکی فانتزی معمولا دارای طرح‌های مختلفی است که می‌تواند شامل الگوها، رنگ‌های زیبا و تصاویر متنوعی باشد، این طرح‌ها و دکوراسیون‌ها می‌توانند بر اساس سلیقه و فضای انتخابی شما انتخاب شود.

استفاده از این محصول در مکان‌های مختلف مانند منازل، دفاتر کار، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مکان‌های عمومی دیگر رایج است، این سطل‌ها به عنوان وسیله‌ای برای جمع‌ اوری زباله و پسماندها استفاده می‌شوند.

سطل پلاستیکی فانتزی علاوه بر اینکه عملکردی و کاربردی است، به عنوان یک عنصر دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، طرح‌ها و رنگ‌های متنوع سطل پلاستیکی فانتزی می‌تواند با دیگر عناصر موجود در فضا هماهنگ شود.

این محصول علاوه بر پرکاربرد بودن به فضا ظاهری زیبا میبخشد.

مشخصات سطل پلاستیکی فانتزی

مشخصات سطل پلاستیکی فانتزی

سطل پلاستیکی فانتزی در اندازه‌ها و حجم‌های مختلفی قابل تهیه است، بنابراین می‌توانید بر اساس نیاز خود، سطلی با حجم مناسب را انتخاب کنید تا فضای زیادی را از شما اشغال نکند.

دارای دستگیره‌های مناسب است که استفاده راحت و آسان از آن را تضمین می‌کند و همچنین، برخی از مدل‌ها دارای درب و سیستم بسته شدن مناسب هستند که می‌توانند از بوی نامطبوع زباله جلوگیری کنند.

دارای ویژگی ضد آب و ضد لکه است، بنابراین می‌توانید آن را در محیط‌هایی که با رطوبت و آب در تماس هستند، مانند حمام یا آشپزخانه استفاده کنید و از اینکه محصول اسیب نمیبیند اطمینان پیدا کنید.

خرید سطل پلاستیکی فانتزی

خرید سطل پلاستیکی فانتزی

در هنگام خرید سطل پلاستیکی فانتزی باید به این نکته توجه داشتیم که قابل شستشو باشد، اگر قابل شستشو نباشد ممکن است مدت زمان کمتری از ان بتوانید استفاده کنید و باید به فکر خرید سطل جدید باشید.

نکته دیگری که باید رعایت کنید اندازه محصول است، باتوجه به مکانی که میخواهید از این محصول استفاده کنید اندازه محصول خود را انتخاب کنید تا برای فضای شما نه اندازه کوچکی داشته باشد و نه اندازه بسیار بزرگی داشته باشد.

این محصول دارای طرح ها و مدل های مختلفی است قیبل از خرید با توجه به فضای انتخابی خود طرح و مدلی را انتخاب کنید که متناسب با فضای شما باشد و ظاهر بدی را به ان ندهد.

قیمت سطل پلاستیکی فانتزی + خرید و فروش

قیمت سطل پلاستیکی فانتزی + خرید و فروش

قیمت سطل پلاستیکی فانتزی تحت عوامل مختلفی دچار تغییر میشود که یکی از این عوامل که می توانیم به ان اشاره کنیم جنس و کیفیت محصول است، هرچه جنس و کیفیت ان بالاتر باشد قیمت نیز بیشتر میشود.

برای تهیه ان قیمت های مختلف را پرس و جو کنید و با توجه به بودجه ایی که در دست دارید محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس خرید کنید تا مجبور نشوید هزینه ایی بیشتر از بودجه خود پرداخت کنید.

قیمت تقریبی که می توان برای ان با توجه به نوسانات موجود در نظر گرفت تقریبا بین 100 هزار تومان تا 200 هزار تومان وجود دارد.

شما با تماس گرفتن با کارشناسان شرکت ما میتوانید یک قیمت قطعی را دریافت و سپس خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *