جستجو کردن

قیمت خرید سطل حبوبات پلاستیکی + مشخصات، عمده ارزان

انواع بسیار مختلفی از سطل حبوبات پلاستیکی در بازار این محصول وجود دارد و هر نوع نیاز برای نگهداری حبوبات را تامین می کند.

سطل حبوبات پلاستیکی

سطل حبوبات پلاستیکی

حبوبات به دلیل ماهیت خوراکی باید در ظروف و بسته بندی مناسب نگهداری شوند تا رطوبت موجود در هوا و حشرات به آنها آسیبی نرسانند.

در گذشته حبوبات در کیسه های نخی یا کنفی نگهداری می شدند و به این خاطر حشرات مختلف به راحتی به آن نفوذ می کردند.

سطل حبوبات پلاستیکی از مناسب ترین ظروف برای قرار دادن حبوبات مختلف است و امروزه تقریبا فقط از آنها برای سالم نگه داشتن حبوبات استفاده می شود.

این سطل نه تنها در آشپزخانه های خانگی و صنعتی استفاده می شود بلکه از انواع آن برای عرضه حبوبات در فروشگاه های مواد غذایی و خواربارفروشی ها نیز استفاده می گردد.

مشخصات سطل حبوبات پلاستیکی

مشخصات سطل حبوبات پلاستیکی

استفاده زیاد از سطل حبوبات پلاستیکی بی دلیل نیست و علت آن نوع ماده سازنده سطل می باشد که از مشخصات بارز آن خنثی بودن و عدم واکنش پذیری است.

این سطل ها معمولا دارای درب هستند و همین مساله باعث می شود حشرات و حتی هوا و رطوبت موجود در آن توانایی نفوذ به سطل را نداشته باشد.

ویژگی بارز این سطل ها داشتن ظرفیت های بسیار متنوع است و از چند صد گرم تا چند ده کیلو را در آنها می توان جای داد.

وزن سبک مشخصه بسیار مهم سطل است و این جابجایی آن را بسیار راحت تر خواهد کرد.

خرید سطل حبوبات پلاستیکی

خرید سطل حبوبات پلاستیکی

با وجودی که سطل پلاستیک گزینه بسیار خوبی برای نگهداری حبوبات است اما همه آنها برای این کار مناسب نیستند و باید در خرید آنها دقت کرد.

در خرید سطل حبوبات پلاستیکی توجه به کیفیت ماده سازنده آن بسیار مهم است که به هیچ عنوان نباید در ساخت آن از پلاستیک بازیافت شده استفاده شده باشد.

نمونه های براق این سطل برای خرید بسیار مناسب تر هستند چون از مواد درجه یک ساخته شده اند و این معیار بسیار مناسبی برای سنجش کیفیت سطل است.

چفت شدن درب سطل اهمیت زیادی دارد چون این مساله به جلوگیری از نفوذ رطوبت به درون سطل کمک کرده و حبوبات سالم تر باقی خواهند ماند.

قیمت سطل حبوبات پلاستیکی + خرید و فروش

قیمت سطل حبوبات پلاستیکی + خرید و فروش

ساده یا طرح دار بودن سطل حبوبات پلاستیک بر قیمت آن تاثیر زیادی دارد همچنین اندازه و ابعاد سطل نیز قیمت آن را تغییر می دهد.

قیمت سطل حبوبات پلاستیکی بسته به داشتن دسته نیز متفاوت است و معمولا نمونه های با اندازه بزرگ به علت داشتن دسته قیمت بالاتری دارند.

نرخ گرانول پلی اتیلن و پلی‌پروپیلن به عنوان تنها ماده سازنده این سطل به دلیل نوسانات زیاد باعث شده قیمت این سطل ها ثابت نباشد.

قیمت این محصول بسته به موارد ذکر شده در بالا از 60 هزار تومان در نمونه های معمولی تا 1 میلیون تومان در سرویس های چند تکه متفاوت است.

شما از همین جا در هر زمان که مایل باشید می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و گزینه های مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *