جستجو کردن

خرید جدیدترین انواع سطل توری پلاستیکی

سطل توری پلاستیکی یکی از وسایل مورد نیاز است که برای قسمت‌های مختلف یک خانه بسیار کاربردی می‌باشد و مدل‌های متنوعی دارد.

سطل توری پلاستیکی

سطل توری پلاستیکی

سطل‌های توری دارای انواع مختلفی است که جنس پلاستیکی آن می‌تواند یک گزینه مناسب‌تری باشد زیرا وزن بسیار سبکی دارد و کاربردهای آن به صورت خانگی و اداری می‌باشد.

جنس پلاستیکی که در ساخت این سطل به کار می‌رود بسیار مقاوم است و در برابر ضربه و فشار به سرعت دچار شکنندگی نمی‌شود.

قابلیت شستشوی سطل توری این امکان را فراهم می‌کند تا زمانی که کثیف می‌شود به راحتی بتوانید آن را تمیز کنید.

در کارخانه‌های بزرگ این محصول به صورت عمده با تنوع بسیار بالایی تولید می‌شود از نظر سایز و مدل بسیار متنوع می‌باشد.

همانطور که از اسم آن مشخص است دارای بدنه توری شکل می‌باشد و هوا از آن عبور می‌کند.

مشخصات سطل توری پلاستیکی

مشخصات سطل توری پلاستیکی

مشخصات سطل توری پلاستیکی را در این قسمت برای شما آورده‌ایم تا نسبت به این محصول اطلاعات شما افزایش پیدا کند پس همراه ما باشید.

با توجه به اینکه مدل‌های مختلفی دارد هر کدام دارای مشخصه‌های مربوط به خود می‌باشد.

این سطل‌ها دارای دو نوع درب به صورت پدالی و ساده می‌باشد که نوع پدالی گزینه مناسب‌تری است و با فشار دادن پدال درب آن باز می‌شود.

سطلی که بدنه توری داشته باشد برای زباله‌های بزرگ مناسب است بنابراین بهتر است که زباله‌هایی که خیلی ریز است را در آن نریزید زیرا از سطل خارج می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مهم محصول این است که جنس پلاستیک آن در برابر زباله‌هایی که ممکن است رنگ داشته باشد مقاوم است و رنگ نمی‌گیرد.

خرید سطل توری پلاستیکی

خرید سطل توری پلاستیکی

اگر قصد خرید سطل توری پلاستیکی دارید از شما می‌خواهیم این قسمت را مطالعه کنید، زیرا نکات مهمی برای خرید این محصول در این قسمت آورده شده است که به شما کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشید.

اولین نکته مهم برای خرید در نظر گرفتن سایز است که باید متناسب با نوع نیاز شما و مکانی که می‌خواهید از سطل استفاده کنید انتخاب شود، برای مثال برای اتاق خواب یک سطل کوچک مناسب است.

نکته دیگر که هنگام خرید این محصول باید در نظر بگیرید این است که به نوع توری که بدنه سطل است توجه کنید بهتر است که توری سوراخ‌های ریزی داشته باشد تا به راحتی زباله از آن خارج نشود.

قیمت سطل توری پلاستیکی + خرید و فروش

قیمت سطل توری پلاستیکی + خرید و فروش

قیمت سطل توری پلاستیکی بستگی به عوامل مختلف از جمله شکل ظاهری، سایز، نوع پلاستیک و حتی رنگ دارد، اگر سطل اندازه بزرگی داشته باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

قیمت این محصول بین ۵۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان در تغییر است متاسفانه نوسانات بازار باعث می‌شود که این قیمت مدام متغیر باشد.

اگر می‌خواهید با قیمت مناسب و مرقون به صرفه‌تری خرید کنید پیشنهاد می‌کنیم که عمده خرید کنید زیرا قیمت برای شما مناسب‌تر محاصبه می شود.

پل‌های ارتباطی ما شماره تلفن‌های درج شده در قسمت زیر است که می‌توانید همین الان تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *