جستجو کردن

قیمت سطل پلاستیکی 20 کیلویی + پخش تولیدی عمده کارخانه

سطل پلاستیکی 20 کیلویی از مواد بسیار با کیفیت ساخته شده که در نهایت موجب شده این محصول در برابر انواع ضربه مقاومت داشته باشد.

سطل پلاستیکی 20 کیلویی

سطل پلاستیکی 20 کیلویی

انواع سطل پلاستیکی در بازار موجود است، این نوع سطل به دلیل داشتن مقاومت بالایی که در برابر خط و خش دارد می تواند بهترین انتخاب شما برای جابه جایی یا نگهداری مواد باشد.

سطل های پلاستیکی در سایز های گوناگون می باشند، این محصولات بر اساس حجمی از مواد که در خود جای می دهند در سایز متوسط، بزرگ و کوچک تولید و روانه بازار شده اند.

از پرکاربرد ترین آن ها سطل پلاستیکی ۲۰ کیلویی می باشد، این سایز سطل عموما سبک بوده و حمل آن نیز بسیار آسان است.

از سطل پلاستیکی با سایز ۲۰ کیلو می توانید برای حمل انواع مواد مایع یا جامد استفاده کنید زیرا مقاومت بالایی دارد.

مشخصات سطل پلاستیکی 20 کیلویی

مشخصات سطل پلاستیکی 20 کیلویی

سطل های پلاستیکی در بازار طراحی های گوناگونی دارند، این نوع سطل ها می توانند درب دار یا بدون در باشند.

مدل درب دار این محصول به شدت کاربردی است زیرا باعث می شود موادی که درون سطل نگهداری می کنید به هنگام جا به جایی به بیرون نریزد.

همچنین این محصول یک دسته فلزی دارد که حمل آن را برای شما آسان تر می‌کند.

جنس این محصول پلاستیکی بوده و هر گونه ویژگی مربوط به پلاستیک را می توان به آن نسبت داد مثل مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش که یکی از ویژگی های بارز محصولات پلاستیکی می باشد.

این محصول در رنگ های متنوع در بازار موجود بوده و شما می توانید با توجه به سلیقه خود محصول مورد نظر را تهیه نمایید.

خرید سطل پلاستیکی 20 کیلویی

خرید سطل پلاستیکی 20 کیلویی

خرید سطل پلاستیکی ۲۰ کیلویی را حتما با رعایت یک سری نکات انجام دهید.

اولین موضوع توجه به مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصول است، به یاد داشته باشید که هرچه کیفیت این مواد بالاتر باشد ماندگاری محصول مورد نظر شما نیز بالاتر بوده و طول عمر بالاتری خواهد داشت.

این محصول رنگ بندی های متنوعی دارد بنابراین اگر برای شما هماهنگی لوازم مهم است به رنگ بندی محصول توجه کنید و سپس رنگ مورد نظر خود را خریداری کنید.

به مقاومت دسته های این محصول نیز توجه کنید، اگر دسته های به کار رفته برای این محصول مقاومت بالایی نداشته باشند ممکن است نتوانند وزن محصول داخل سطل را تحمل کنند.

قیمت سطل پلاستیکی 20 کیلویی + خرید و فروش

قیمت سطل پلاستیکی 20 کیلویی + خرید و فروش

قیمت سطل پلاستیکی ۲۰ کیلویی را باید بر اساس مواردی مثل نوسانات ارزی، میزان متقاضی برای تهیه این محصول، نحوه تهیه این محصول و نوع مواد به کار رفته در این محصول تخمین زد.

هرچه کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصول بالاتر و طراحی آن نیز کاربردی تر باشد قیمت نهایی محصول نیز بالا تر می باشد.

همچنین اگر شما این محصول را مستقیم از تولید کننده خریداری کنید می توانید در نهایت قیمت کمتری را برای این محصول بپردازید.

قیمت حدودی این محصول بین ۱۰۰ هزار تومان الی ۲۰۰ هزار تومان متغیر می باشد.

در صورت تمایل برای تهیه این محصول می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا مستقیما با متخصصان این حوزه ارتباط گرفته و اطلاعات کافی را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *