جستجو کردن

خرید و قیمت سطل زباله پلاستیکی لیمون

سطل زباله پلاستیکی لیمون، محصولی است به منظور جمع آوری زباله ها برای ایجاد فضایی بهداشتی و محیطی پاک استفاده می گردد.

سطل زباله پلاستیکی لیمون

سطل زباله پلاستیکی لیمون

زباله ها یکی از منفورترین و آلوده ترین پسماندها هستند که اگر در محیط زندگی رها شوند نه تنها فضای زشتی را به تصویر می کشند بلکه بسیار بیماری زا می باشند.

این معضل از گذشته های بسیار دور تا بحال همیشه همراه بشر بوده و یکی از دغدغه های انسان ها می باشد‌.

برای جمع آوری پس ماند ها و زباله ها یک وسیله ای نیاز است که بتواند این مواد آلاینده و نا مطبوع را در یک محیط جمع کند، بهترین وسیله سطل های زباله درب دار است که در انواع مختلف با جنس های متنوع تولید می شود.

این محصول در جنس پلاستیکی بهترین گزینه است چرا که حمل آن بسیار راحت و درب آن به راحتی بسته و یا قفل می شود، برند لیمون یک برند بسیار قوی با کیفیت عالی در زمینه تولید لوازم آشپزخانه، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

مشخصات سطل زباله پلاستیکی لیمون

مشخصات سطل زباله پلاستیکی لیمون

برند لیمون، یک کمپانی و تولید کننده محصولات پلاستیکی است که تمام محصولاتش از مواد اولیه درجه یک تولید می شود به همین دلیل عمر و دوام آن ها بسیار زیاد است.

سطل زباله در دو نوع درب دار و بدون درب تولید می شود که نمونه های درب دار آن معمولا پدالی هستند، و این پدال ها به منظور سهولت در استفاده از این سطل ها کار گذاشته می شود.

محصول فوق دارای سایز بندی و رنگ بندی مختلفی است که هر کدام در سبک و رنگ های مختلف، زیبایی خاص خود را دارند.

با استفاده از این محصول زباله ها به راحتی جمع آوری می شود و با استفاده از درب آن می توان از انتشار بوی نا مطبوع زباله به فضای اطراف جلو گیری کرد.

خرید سطل زباله پلاستیکی لیمون

خرید سطل زباله پلاستیکی لیمون

خرید سطل زباله پلاستیکی لیمون، بخاطر کیفیت و جنس خوبی که دارد یک خرید هوشمندانه است، چرا که با این انتخاب درست می توانید سالیان سال از کیفیت این محصول لذت ببرید.

برای خرید این محصول به اصل بودن آن توجه کنید، و در نظر داشته باشید کیفیت سطل، بیانگر دوام این محصول می باشد.

در هنگام خرید به نماد و یا برند حک شده برروی محصول دقت کنید، وجود برند لیمون به منظور تشخیص صل بودن آن است.

در هنگام خرید سطل را به خوبی رویت کنید و دقت کنید که شکسته و یا ترک خورده نباشد همچنین اگر این محصول درب و یا پدال دارد حتما آن را تست کنید و دقت کنید که سطل زباله سالم و بدون عیب را خریداری کنید.

قیمت سطل زباله پلاستیکی لیمون + خرید و فروش

قیمت سطل زباله پلاستیکی لیمون + خرید و فروش

قیمت سطل پلاستیکی ایمون تقریبا از ۵۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان می باشد که این نوسان و بازه، بخاطر سایز بندی این محصول است، سطل های بزرگتر قیمت بیشتری دارند.

یکی از مهمترین عوامل در گران شدن محصولات، افزایش نرخ دلار، افزایش نرخ سوخت و وجود تورم و تحریم ها می باشد.

سطل پلاستیکی لیمون، به جهت داشتن کیفیت، برند، وجود واسطه، نوع بسته بندی، سایز بندی و افزایش قیمت مواد اولیه تولید سبب شده تا این محصول دارای نوسان قیمت شود.

اگر قصد دارید سطل های پلاستیکی برند لیمون را با هزینه کمتر و بدون واسطه خریداری کنید می توانید از طریق شماره های درج شده با همکاران ما در واحد پشتیبانی تماس بگیرید و اقدامات لازم را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *