جستجو کردن

قیمت سطل پلاستیکی ناصر + پخش تولیدی عمده کارخانه

انواع سطل پلاستیکی ناصر به خاطر مرغوب و با کیفیت بودن از زمان تولید آن تاکنون توانسته نظر اکثر مشتریان را به خرید جذب کند.

سطل پلاستیکی ناصر

سطل پلاستیکی ناصر

با توجه به اینکه انواع محصولات پلاستیکی مخصوصا سطل پلاستیکی، بسیار پرفروش هستند برندهای زیادی برای تامین نیاز خریداران ،آن را تولید می کند.

یکی از برندهای معتبر تولیدکننده سطل پلاستیکی که سابقه بسیار خوبی در زمینه رضایت اکثر مشتریان داخلی و خارجی داشته همان برند ناصر است.

این محصول کاربردهای بسیار زیادی دارد و در سوپرمارکتها، اداره جات، رستورانها و غیره از آن استفاده می شود.

می توان با خیالی راحت انواع مواد خوراکی همچون ماست و شیر، مواد شیمایی مانند رنگ، حبوبات و غیره را به راحتی درون این سطلها قرار داد و مدت طولانی تری از آنها استفاده کرد.

این نوع سطل از نظر ظاهری اشکال متنوعی دارد و رقمهای دایره ای شکل، مستطیلی، مربعی، بیضی و غیره از آن به فروش می رسد.

مشخصات سطل پلاستیکی ناصر

مشخصات سطل پلاستیکی ناصر

از جمله ویژگیهای سطل پلاستیکی برند ناصر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • این محصول از متریال مرغوب که همان مواد پلی اتیلنی بوده ساخته شده است و می توان گفت بیش از نود درصد آن را این مواد تشکیل می دهد.
  • مقاومت بسیار زیادی دارد و در اثر افتادن بر روی زمین حتی در صورتی که ارتفاع زیاد باشد نمی شکند و کوچکترین تغییری در آن به وجود نمی آید.
  • با توجه به اینکه عایق جریان الکتریکی و برق بوده و خطر برق گرفتگی را کاهش می دهد از آن در صنایع لوازم الکتریکی نیز استفاده می شود.
  • هیچ ماده اسیدی، بازی و قلیایی نمی تواند در ساختار این سطل تغییری به وجود آورد.
  • به عنوان عایق بسیار خوبی در برابر حرارت نیز عمل می کند.

خرید سطل پلاستیکی ناصر

خرید سطل پلاستیکی ناصر

به هنگام خرید سطل پلاستیکی ناصر توجه داشته باشید که این برند مجموعه ای متفاوت از این محصول را ارائه می دهند پس با در نظر گرفتن نیاز خود گزینه مطلوب را انتخاب کنید.

از معتبر بودن فروشگاهی که سطل پلاستیکی را تهیه می‌ کنید مطمئن شوید.

از نظر کیفی انواع سطل پلاستیکی برند ناصر به گریدهای مختلفی تقسیم بندی شده است که این موضوع به خاطر وجود مواد اولیه متفاوت در آن می باشد پس کیفیت را نیز در نظر داشته باشید.

ابعاد دقیق سطل پلاستیکی، رنگ، میزان مقاومت در برابر فشار، میزان تحمل گرما نیز از جمله مواردی بوده که برای خرید تضمینی و مطمئن نیاز به بررسی دارد.

قیمت سطل پلاستیکی ناصر + خرید و فروش

قیمت سطل پلاستیکی ناصر + خرید و فروش

برای تعیین قیمت سطل پلاستیکی ناصر نمی توان نرخ ثابت و بدون تغییری را ارائه داد.

همانطور که می دانید نوسانات دلار موجب شده است قیمت مواد پلی اتیلنی که ماده اصلی تشکیل دهنده این سطل بوده در حال افزایش و کاهش باشد، همین امر نیز بر روی قیمت تاثیرگذار است.

هر کدام از انواع محصولات ناصر را می توان با قیمت حدودی 100000 تا 350000 تومان تهیه کرد.

اگر نمی دانید کدام یک از رقمهای سطل پلاستیکی به کار شما می آید برای اطلاع دقیق از قیمت و کیفیت این محصول با بخش پشتیبانی و فروش سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *